Skocz do zawartości
Badboyski

Dev blog #19 - Końcowe Szlify

Recommended Posts

Ostatnie Szlify!

Wraz ze zbliżającym się ukazaniem pierwszego w modułu (Town Square), ciężko pracujemy nad testowaniem i dopracowaniem dwóch głównych funkcji. Wszystko poszło bardzo dobrze i jestem bardzo dumny z zespołu. Te ostatnie systemy to mechanika art/canvas(tłumaczenie bezpośrednie nie wyjaśnia wiele więc postanowiłem zostawić wersję angielską i mogę tylko powiedzieć, że najprawdopodobniej chodzi tutaj o tworzenie obrazów) i mieszkań graczy. Oba były funkcjonalne przez długi czas, chociaż kilka poprawek trzeba wprowadzić, zanim wypchniemy Town Square za drzwi.

36.jpg

Powyżej znajduje się przybudówka na dachu po kilku minutach szybkiej dekoracji. Sam nie jestem dekoratorem, ale możesz się rozejrzeć, jak wygląda teraz! To ogromna przestrzeń z trzema dużymi sypialniami (co oznacza, że Ty i dwoje znajomych możecie używać jej jako domu) i mnóstwem miejsca.

Dodaliśmy również nowy przycisk w windach, aby umożliwić ci dostęp do publicznej wersji dowolnego apartamentu. Możesz pójść i zobaczyć je w stanie developerskim, zanim zdecydujesz się je kupić. Będzie to bardzo przydatny sposób na zbadanie dostępnych opcji, zważywszy, że układ na niektórych piętrach będzie zdecydowanie różnić się od siebie. 

Musieliśmy trochę zrestrukturyzować backend systemu mieszkaniowego, ale efekt końcowy, jaki widzicie, to wszystko, co widzieliście w poprzednim wideo z apartamentu Identity Insider. Wszystkie przedstawione funkcje będą wkrótce gotowe w Town Square! Mamy wiele innych ciekawych funkcji na wasze imprezy w domu, których jeszcze nie widzieliście. 

Wraz z ostatnim devblogiem zamieściłem link do wideo z gameplayu Identity, który był nagrany podczas naszego streama. Pokazaliśmy tam głownie zewnętrzny obraz modułu Town Square.

Jakiś czas temu na podobnym streamie pokazaliśmy troszkę wewnętrznej części budynków wraz z kilkoma mechanikami z gry, z którymi spotkacie się w Town Square. Wideo znajdziecie poniżej.

Z wpisu możemy się również dowiedzieć, że może to być jeden z ostatnich devblogów. Twórcy gry planują je zastąpić krótkimi materiałami wideo, z których wszyscy na pewno będą o wiele bardziej zadowoleni.

Małe ogłoszenie:

Chciałbym tutaj zaznaczyć, że ten wpis powstał dzięki pomocy użytkownika machlak, który w dość zabieganym dla nas okresie postanowił nam pomóc. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

IdentityRPG Polska

Pierwsza Polska społeczność Identity

Użyteczne linki

×